Centrum Fysiotherapie heeft een FIT-BOX voor u klaar staan

Door het coronavirus COVID-19 is het helaas niet meer mogelijk om u in onze praktijk te behandelen voor uw pijnklachten. Maar Centrum Fysiotherapie laat u niet in de steek en kan mogelijk iets voor u betekenen.

Centrum Fysiotherapie heeft verschillende Fit-Boxen samengesteld met diverse materialen. Met deze Fit-box kunt u thuis, onder (online) begeleiding van de fysiotherapeut, aan de slag gaan om uw pijnklachten te verminderen.

Wat houdt de behandeling met een Fit-box in?

Heeft u pijnklachten, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij nemen een intake bij u af om meer inzicht te krijgen in uw klachten. Aan de hand hiervan kijken wij welke adviezen, oefeningen en oefenmaterialen u nodig heeft om uw klachten te verminderen. Vervolgens kijken wij welke Fit-box voor u geschikt is.

Centrum Fysiotherapie heeft vier verschillende Fit-Boxen gemaakt;  voor nekklachten, rugklachten, schouderpijn en voor algehele fitheid (70+).

• Een Fit-box kan bestaan uit: een folder met algemene uitleg m.b.t. de klacht, een warmtepakking ter ontspanning van de spieren, gewichten, oefenbal of een stabiliteitskussen.
  • De Fit-box 70+ bevat een oefenprogramma en materiaal om uw spierkracht, conditie en evenwicht (valpreventie) op peil te houden.
  • U krijgt, indien nodig, wekelijks een aangepast oefenprogramma om de mobiliteit van uw pijnlijke gewrichten te vergroten en de belastbaarheid uit te breiden.

Heeft u interesse of wilt u overleggen of de Fit-box voor u geschikt is, dan kunt u contact met de praktijk opnemen. Wij zijn op werkdagen bereikbaar op telefoonnummer 0227-542323 of via de mail info@centrumfysiotherapie.nl.

Team Centrum Fysiotherapie
Helene Schouten, Floor Smit, Inge Loos, Anneke de Groot, Dorien Wittink en Ellen Aker